Firminiai rūbai – nėra toks neprieinamas dalykas, kaip daug kam gali atrodyti
Kiekvienas mes esame skirtingas, o ta individualybė pasireiškia pačiose įvairiausiose situacijose, pavyzdžiui, mūsų santykyje su rūbais bei šių įsigijimu. Savaime suprantama, jog aprangos lyginti su maistu ar gėrimu, be kurių mūsų fizinė egzistencija būtina negalima, nederėtų, tačiau, kita vertus, vaikščioti nuogiems taip pat nepriimtina…Tiesa, vieniems yra būtini tik aukščiausios kokybės firminiai „Tommy Hilfiger“ drabužiai, tuo tarpu kitiems, kaip minėjome, užtenka nebūti…nuogiems.
Minėtas požiūris stebinti ar kelti kitas neigiamas emocijas tikrai neturėtų. Kaip minėjome, visi žmonės yra skirtingi. Kalbant apie rūbus, pats požiūris bei pirkimo įpročiai priklauso nuo kelių faktorių: finansinių galimybių, skonio, pasaulėžiūros. Žinant faktą, koks mūsų šalyje yra atotrūkis tarp didžiausias ir mažiausias pajamas gaunančiųjų, natūralu, jog firminiai drabužiai yra toli gražu ne kiekvienam „įkandamas“ produktas. Į duris beldžiantis neapmokėtoms sąskaitoms bei gurgiant skrandžiui, natūralu, apie garderobo atnaujinimą galvoti nėra nei noro, nei laiko…Tiesa, tai – labai kraštutinis pavyzdys. Dažniau pasitaiko situacijų, kai žmogus, gaunantis vidutines pajamas, save tik apgaudinėja, jog nėra finansiškai pajėgus įsigyti vieną ar kitą kokybišką firminį daiktą. Žinomų prekinių ženklų gaminiai garsėja savo kokybe bei ilgaamžiškumu, tad, pasirinkus klasikinio dizaino rūbą, šį galima sėkmingai nešioti metų metus. Su to sezono tendencijomis reikėtų elgtis atsargiau. Įprastai šios yra charakteringesnės, išskirtinės, tad didesnė rizika, jog rūbas ar kita garderobo detalė greičiau pabos ar pradės „kristi iš konteksto“. Paskaičiavę, kokias sumas išleidžiate iš pažiūros pigiems drabužiams, įvertinę šių kokybę bei patirtį juos dėvint, galite nemaloniai nustebti: tai – ne taip pigu ir praktiška, kaip galėjote įsivaizduoti. Juolab, jog garsių prekinių ženklų gaminių, skyrus šiek tiek laiko nuolaidų paieškai, galima rasti už labai patrauklią kainą.
Kitus žmones nuo firminių rūbų atbaido nenoras atrodyti kaip visi ar gauti besivaikančiojo madų etiketę, kovoti prieš besaikį vartotojiškumą. Pastarasis požiūris tikrai sveikintinas. Tačiau galima pažvelgti ir kitu kampu. Perkant kokybiškus rūbus, šiuos galima ne tik ilgai dėvėti, bet ir, jiems „morališkai“ pasenus, atiduoti kitam, kuris, galbūt, tokių įsigyti galimybės iš tiesų neturi.