Nuorodų katalogas ar straipsnių katalogas – kas geriau?

Atliekant išorinio SEO veiksmus, vienas iš pagrindinių darbų yra nuorodų rinkimas. Aišku, pirmiausiai stengiamasi gauti nemokamų nuorodų. Kartais net nesusimąstant, kad nemokami dalykai panašūs į sūrį pelėkautuose – atrodo gražiai, bet bandant paimti galima ir nukentėti. Pastarosiomis dienomis taip nutiko ir su nuorodų katalogais. Google sumenkino šiuose kataloguose buvusias nuorodas ir jie pradėjo nykti. Kodėl?

„Plonas“ turinys

Google nemalonę nuorodų katalogai užsitraukė dėl „plono“ (thin content) turinio. Tai skaitytojui visiškai nenaudingas, neįdomus ir neįtraukiantis turinys. Tiesiog vieno ar dviejų sakinių puslapio pristatymas negalėjo būti kažkuo naudingas paprastam vartotojui, nes nuorodų katalogas yra puslapis, daugiau skirtas Google robotams. Dėl šios priežasties tokie puslapiai ir užsitraukė Google nemalonę.

Ne, niekas nieko nebaudžia už nuorodas nuorodų kataloguose.

Tiesiog išeinanti „dofollow“ nuoroda yra nuvertinama iki minimumo. Kai nebėra vertės, nebėra ir poreikio ten nuorodas talpinti.

Automatiškai generuojamas turinys

Google kryžiaus žygis prieš automatiškai generuojamą turinį prasidėjo dar prieš dešimtmetį, kai kai kurie puslapiai pradėjo kepti vidinius puslapius tūkstančiais. Viskas vyksta labai paprastai. Svetainė skelbia, kad išanalizuos jūsų puslapį ir pasakys jo vertę. Įvedate adresą, tada keletas automatinių botų ištraukia visą įmanomą informaciją iš viešai prieinamų puslapių analizių tarnybų: domeno informacija, MetaTitle ir MetaDescription, nuskaitomas RSS turinys, kiti parametrai. Visa tai sukompiliuojama į vieną puslapį ir staiga jūsų nuoroda atsiranda automatiškai sugeneruotoje informacijoje, kuri, aišku, netrukus suindeksuoja Google robotų.

Nuorodų katalogai iš dalies primena tokį automatiškai generuoto turinio įrankį, todėl Google nusprendė, kad nuorodos iš kategorijos nebus vertingos.

Ką daryti?

Variantas yra vienas – vietoj nuorodų katalogo reiktų naudoti straipsnių katalogus. Šiek tiek laiko ir pinigų investuoti į kokybiškus straipsnius, kuriuose atgalinė nuoroda atrodys natūraliai. Toks turinys yra naudingas vartotojui, jis gali būti įtraukiantis. Google negali apkaltinti, kad tai automatiškai generuotas turinys, todėl kad jam nesunku patikrinti jo unikalumą. Tokiu būdu straipsnių kataloge atsidūrusi nuoroda yra daug vertingesnė, nei nuorodų kataloge.

Be to straipsnių kataloge galima keisti nuorodas esant reikalui, reaguojant į naujausias SEO tendencijas. Kai kada pravartu viename straipsnyje turėti kelias nuorodas į kelis vidinius puslapius. Straipsnių katalogai tinkami įgyvendinant turinio strategijas – platinant ir padedant pakelti įvairų įmonės sukurtą turinį.

Rinkitės straipsnių katalogus ir nauda bus ilgalaikė.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.