Kas bus, kai SEO straipsniai nebeveiks?
Labai įdomų klausimą užduoda kai kurie atsargūs klientai. Kas gi nutiks, kai SEO straipsniuose nuorodos taps nebevertingos, kaip ir nuorodų kataloguose? Ką tada darys visa ta masė tinklaraščių, kuriuose dabar tik SEO straipsniai. Pasidalinsime savo vizija.
Kai kurie SEO straipsnių tinklaraščiai taps teminiais leidiniais
Jei pavadinime yra žodis „namai“, „statyba“, „remontas“, „apdaila“, tokie tinklaraščiai jau dabar gali nustoti priimti straipsnius apie rūbus, automobilių nuomą ir baidares. Po SEO „pasaulio pabaigos“ tokie tinklaraščiai turėtų pradėti rašyti tik tam tikromis temomis. Nesvarbu, kad ta tema mažai kam įdomi… Tokiu būdu atsiras nemažai specializuotų leidinių ir leidinukų įvairiomis temomis – statyba, medicina, IT, verslas, mada, finansai ir t.t.
Tokie teminiai tinklaraščiai jau dabar yra pakankamai populiarūs ir už SEO straipsnio patalpinimą ima daugiau nei dešimt eurų.
Tinklaraščiai be nuorodų
Kaip tai įmanoma? Labai paprastai. Bent 50 proc. visų tinklaraščio straipsnių bus be nuorodos. Tai pasiekti nelabai sudėtinga. Reiktų jau dabar pereiti per senus straipsnius ir pasižiūrėti, kurie užsakovų puslapiai nebeveikia. Kam laikyti nuorodą į neveikiantį puslapį? Čia padeda įvairūs WordPress įskiepiai, pavyzdžiui, Broken Link Checker. Klausimas tik kas kiek reiktų tikrinti? Mes tai darome kas mėnesį. Juk nesinorėtų išmesti nuorodą, jei puslapis nulūžęs vos pora dienų…
Tiesa, norint išlaikyti tokį tinklaraštį, kiekvienam apmokėtam straipsniui reikia publikuoti papildomą straipsnį. Už juos kažkas turės sumokėti, tad kainos turi padidėti bent dvigubai.
Įmonių tinklaraščių atgimimas
Sakykime, daugelis tinklaraščių užsidarys. Tai reiškia, kad praėjus metams, niekas tiesiog nebepratęs jų domenų. Visi straipsniai ir turinys dings. Kur tada gauti nuorodų? Labai geras būdas tai padaryti yra atgaivinant įmonių tinklaraščius. Jau dabar bandome surinkti sugrupuotus įmonių tinklaraščius pagal temas. Jei reikia kažką pareklamuoti iš IT sferos, kreipsimės į dešimtis konkurentų arba pusiau konkurentų (Beje, Samsung ir Apple yra daugiau partneriai, nei konkurentai, nors konkurencinė kova tarp jų arši. Bet tai tik RSV). Tada jiems bus siūlomi kokybiški, ne SEO straipsniai su viena vienintele nuorodėle. Tai normali turinio rinkodaros strategija.
Pasakiški pinigai už straipsnio patalpinimą
Ar žinote, kiek kainuoja patalpinti straipsnį su nuoroda žiniasklaidos portaluose? Mažiausiai 100 eurų. O jei dar straipsnį reikia paruošti, tai pridėkite dar 100-200 eurų. Štai jums ir SEO straipsnis. Kai nebeliks SEO straipsnių katalogų, kažkas pagalvos apie tai, kaip gerai buvo prie tų 3-4 euriukų…
Ir tik laiko klausimas, kada didieji portalai savo pirktinio turinio kiekiu susilygins su originaliu ir bus pastebėti Google ir nubausti už nuorodų pardavinėjimą. Tada tokios investicijos bus labai nevykusios.
Savų tinklaraščių kūrimas
Tokia praktika jau buvo taikoma. Bet ji nutrūko dėl turinio rinkodaros neišmanymo. Jei jau investuoji į savo tinklaraštį kitokiu pavadinimu, tai reikia ne tik parašyti 10 straipsnių pradžiai, bet ir pasiieškoti tam tinklaraščiui skaitytojų. Kai skaitytojų nėra, tinklaraštis po truputį numiršta natūraliai. Tiesa, nuorodos jame lieka…
Kadangi išeinanti nuoroda tokiame tinklaraštyje viena, visai neblogai bus įdėti ir daugiau nuorodų į susijusius puslapius. O štai už tokias nuorodas jau galima imti pinigus iš konkurentų… Tik atsargiai.
Tikėkimės, kad SEO tinklaraščiai neišnyks artimiausiu metu, kaip kad kalbama. Beje, taip kalbama pastaruosius 5 metus. Lietuvoje jie išnykti nė neketina, nors drastiškų permainų tikrai reikėtų.